Vybudujte úspešnú značku počas pandémie

Vybudujte úspešnú značku počas pandémie

Vybudujte úspešnú značku počas pandémie

Dva svety sa zjednotili. Už nie je viac online a offline svet. To, čo bolo kedysi pre niektorých nepredstaviteľné, sa stalo realitou. Masívne presúvanie podujatí a ľudí do online sveta spôsobilo obrovské zmeny v návykoch a komunikácii.

Potreba sociálneho dištancu zmenila rozdiel medzi online a offline svetom veľmi rýchlym tempom. Ešte pred tromi mesiacmi by si človek nevedel predstaviť interaktívnu návštevu ZOO, múzea alebo online koncert jeho obľúbeného speváka na Instagrame.

Celé komunity, firmy a demografické skupiny presunuli svoju existenciu do digitálneho sveta. Podniky a organizácie prijali novú realitu a objavili, ako rýchlo a ľahko môžu presunúť svoje pôsobenie do online sféry.

  • Presuňte sa do online režimu.

  • Dôverujte svojim zákazníkom, ktorí už v tomto režime dávno sú.

  • Zmeňte svoju firemnú komunikáciu a prispôsobte ju online prostrediu.

  • Upravte obsah a ukážte identitu svojej značky.

Vďaka pandémii sa množstvo ľudí spojilo. Vytvorilo úžasné inciatívy a spolupráce. Objavila sa obrovská potreba spájania, zdieľania a formovania komunít. Ľudia spoločne bojovali proti neviditeľnému nepriateľovi vo virtuálnych hrách ako Fortnite či Minecraft, alebo sa húfne presúvali do prostredia digitálneho sveta, kde mohli spoločne počúvať orchestre či sledovať divadelné hry.

Pandémia priniesla aj zaujímavé spolupráce medzi rozdielnymi odvetviami. Politické strany eliminovali politické súboje v snahe riešiť väčšie problémy sveta. Ľudia si viac začali vážiť to, čo majú v okolí, nehovoriac len o prírode, ale aj o obrovskej podpore lokálnych obchodov.

  • Spojte svoju komunitu.
  • Vyhľadajte existujúce komunity a pripojte sa k nim.

  • Ľudia sa vždy spoja. Urobte všetko pre to, aby to spojenie fungovalo vo váš prospech.

  • Konajte lokálne.

  • Zamyslite sa, s ktorými partnermi či konkurentmi by ste mohli spolupracovať.

Čím dlhšie koronakríza bude trvať, tým viac sa ľudia budú snažiť nájsť spojenie a vybudovať si ľudský prístup ku komunikácii.

Dôležitosť ľudského aspektu v komunikácii ľudia v dnešnej dobe oceňujú oveľa viac ako "odborníkov" rozdávajúcich ťažkopádne rady.

  • Ukážte, že sa zaujímate o svojich klientov. Pomôžte im.

  • Buďte transparentní a úprimní.

  • Ukážte svoju tvár. Povedzte vašim fanúšikom a klientom, kto sa skrýva za vedením vašej firmy.

  • Začnite pridávať autentický obsah, ktorý je dôveryhodnejší.

Spoločnosti sa k pandémii postavili rôznymi spôsobmi. Formulujte si plán a princípy. V súčasnosti je online svet presýtený témami v súvislosti s Covid-19. Skúste zaujať niečim iným. Ukážte vašim fanúšikom niečo pozitívne.

  • Poraďte vašim zákazníkom alebo ich len jednoducho zabavte na vašich sociálnych sieťach.

  • Ak nemáte čo užitočné povedať v oblasti pandémie, radšej nehovorte nič.
  • Rozhodnutia, ktoré teraz spoločnosti príjmajú, určia ich potenciálne smerovanie na dlhý čas.

  • Neustále sa prispôsobujte vonkajším podmienkam.

Teraz je ten správny čas začať myslieť vo veľkom, odvážne a globálne. Nenechajte sa obmedzovať tým, ako to v minulosti bolo. Dnes je dnes a dnes je všetko inak.